קידום אתרים אורגני

כשהחל התחום של קידום אתרים אורגני להתבסס, אחד המאפיינים הבולטים שלו היו הכלים שעמדו לרשות המקדמים. אלה היו כלים הרבה יותר מדעיים, משוכללים ומדויקים מהכלים שעמדו לרשות המפרסמים בפלטפורמות המסורתיות, כמו רדיו או טלוויזיה. זו גם הסיבה שעם הזמן, הפרסום בגוגל בכלל ובפרט קידום אתרים אורגני, צבר תאוצה והפך לכלי הפרסום העיקרי עבור עסקים רבים.

בשביל להבין את ההבדל בין כלי המדידה, נחזור כמה שנים לאחור בשביל להבין כיצד מדדו את הפרסום בכלי התקשורת המסורתיים. בשביל לדעת כמה אנשים נחשפו לפרסום ברדיו או בטלוויזיה, היה צריך לדעת כמה אנשים האזינו לרשת מסוימת בשעה מסוימת או כמה אנשים צפו בתוכנית טלוויזיה מסוימת. זה לא הבטיח שהם נחשפו לפרסום בהכרח, אלא רק נתן הערכה מסוימת לגבי הכמות שייתכן ונחשפה לפרסומת.

לגבי כלי מדידה של חשיפה לפרסום בעיתונות, הרי שהדבר היה הרבה יותר בעייתי, שכן היה צריך לקבל את הנתון אודות המכירות של גיליון מסוים מהעיתון. מן הסתם, לעיתונים היה אינטרס לנפח את המספרים בשביל להציג תמונה שמשתלם לפרסם אצלם.

במסגרת קידום אתרים זה לא עובד כך. כאשר עסק עובד עם חברת קידום אתרים, הוא יכול לדעת בוודאות כמה אנשים נחשפו לאתר בכל ביטוי וביטוי בו הוא משקיע, בכל עמוד ועמוד. ראשית, האתר מחובר למערכת של גוגל אנליטיקס, כלי שגוגל פיתחה ומשכללת אותו כל הזמן אשר מאפשר לבעל האתר לדעת בדיוק כמה אנשים נכנסו אליו, מהיכן, לאיזה עמודים, כיצד הם הגיעו אליו, אילו פעולות הם עושים בו ועוד.

שנית, ישנם כלים שונים שמאפשרים לבעל האתר לראות באילו מקומות מדורג האתר בכל ביטוי וביטוי. כך שאם המקדם עובד על ביטוי מסוים, בעל האתר יכול לראות בדיוק האם חלה התקדמות או נסיגה באותו ביטוי.

קידום אתרים אורגני ובכלל פרסום בגוגל, הוא הרבה יותר ממוקד ויותר מדיד מאשר פרסום ברדיו או בטלוויזיה. מה שמלמד אותנו שהוא הרבה יותר אפקטיבי, גם אם מדובר לכאורה במספרים יותר נמוכים, עדיין הם הרבה יותר משתלמים.

אם אתם רוצים ליהנות מקידום אתרים אורגני ברמה גבוהה, זה הזמן לפנות אלינו. אנחנו בחברת מדיה גרופ נשמח לעמוד לרשותכם. אנחנו נציע לכם תוכניות פעולה מתאימות לקידום חכם. נשמח אם תיצרו איתנו קשר דרך האתר או בטלפון והצוות שלנו יתחיל לעבוד בשבילכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.